Hannas spännande liv på msp!

Alla inlägg under september 2016

Av Hanna176 - 25 september 2016 16:27

Heej! Idag är det söndag, hihi.. Men jag tänkte visa vad jag hade på mig denna vecka.


Kan ni gissa......JUST PRECIS! denna


:)






     

Av Hanna176 - 25 september 2016 15:45

Nu alla mina läsare, nu så har jag tagit mig tiden att skriva en "beställnings-mall" till headers eller redigerade bilder ^^


Men först kommer lite regler:


  1. Bara msp bilder ^^
  2. Ni måste inte ge cred, men det skulle vara gulligt <3
  3. Du får räkna med att det kan ta tid innan din desing kommer. (Men du får den ju ändå såklart! ;)

 

Sååå! Lets go to beställningsmallen! Såhär ska ni skriva:

 

__________________________________________________________________________________________

 

  • Hej! Jag vill ha en header av dig. Min gubbe på msp heter: (Ditt namn)

 

  • Jag vill att det ska stå (valfritt).

 

  • Färgen på texten ska vara (valfritt)

 

____________________________________________________________________________________________

 

 

 

 


Så! Hoppas ni blir nöjda ^^ Man kan beställa i chatten på msp, eller i kommentarerna på detta inlägg.

Av Hanna176 - 25 september 2016 15:39

Heej Bloggen! Jag tänkte bara uppdatera er lite! Jag har nyss gjort en egen header! Kolla in denna! Jag blev jättenöjd med den eftersom det ändå var min första!



 



 ^^. Jag tycker den blev nice! Om ni vill ha en header så kan ni få en gjord! Mer info i nästa inlägg! 

Av Hanna176 - 25 september 2016 12:24

Heeej alla som läser min blogg just nu! Detta är en nyskapad blogg. Detta kommer handla om MSP <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Jag heter Hanna176. Jag bor i moviestarplanet. Det är ett ganska känt ställe ändå. Jag kan bland annat lägga ut bilder därifrån och även informera er om nya artbooks/filmer. Jag kan även lägga ut bilder som jag har "målat" på datorn kan man väl säga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards